1.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Pensjonatu OK, UL. Warszawska 2A
2.Opłata z pobyt pobierana jest od Gościa w dniu przyjazdu do pensjonatu(z góry)
3.W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w pensjonacie w trakcie trwania doby, opłata za pobyt w danym dniu nie jest zwracana.
4.W przypadku rezerwacji pokoju i niestawiennictwa się do godziny 22.00 w dniu rezerwacji, Pensjonat zastrzega sobie prawo do zwolnienia pokoju bez informowania o tym gościa. W przypadku wpłaty zadatku zmiana daty pobytu( pod warunkiem dostępności)możliwa jest do 7 dni od daty przyjazdu. Zadatek nie podlega zwrotowi.
5.Podstawą do zameldowania Gościa jest wypełnienie karty meldunkowej.
6.Doba trwa od 15.30 do godziny 10.30
7.Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia. Gość powinien zgłosić jak najszybciej i uzależnione jest od dostępności.
8.Pensjonat świadczy usługi zgodne ze swoją kategorią i standardem.
9.Pensjonat ma obowiązek zapewnić: warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, bezpieczeństwo pobytu w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu, profesjonalną i uprzejmą obsługę😊
10.Gość powinien zawiadomić obsługę pensjonatu o wystąpieniu szkody, niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
11.Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, który znajdował się na parkingu.
12.Gość pensjonatu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu, powstałe z jego winy lub winy odwiedzających Go osób.
13.Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej , sprawdzić zamkniecie drzwi.
14.Za zgubienie klucza do zamka pensjonatu pobierana jest opłata 70 zł. netto.
15.Pensjonat przyjmuje Gości podróżujących ze zwierzętami. Za dodatkową opłatą w pokoju może przebywać tylko jedno zwierzę, przy czym Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody przez nie wyrządzone. Zwierzę nie może zostawać samo w pokoju.
16.W przestrzeniach ogólnodostępnych zwierzęta muszą być trzymane na smyczy.
17.Palenie tytoniu w pokojach pensjonatu, korytarzu, klatce schodowej jest zabronione. Nieprzestrzeganie zakazu wiąże się z kosztami ozonowania-100zł.
18.Osoby niezameldowane w pensjonacie, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz.8.00 do godziny 20.00.
19.W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-7.00
20.Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, czajników elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych.
21.Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa ,który podczas pobytu rażąco naruszył Regulamin wyrządzając szkodę w imieniu pensjonatu czy tez Gości lub szkodę innym osobom, albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie pensjonatu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu pensjonatu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu pensjonatu.
22.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju pensjonatu będą odesłane na adres wskazany przez Gościa.
23.Każdy Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenie danych Gościa w bazie danych pensjonatu zgodnie z ustawą z dnia 29.10.1997r.o ochranie danych osobowych(Dz. U. Nr.133 z1997r.,poz.883 z poźn.zm.)Gość ma prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich poprawiania.
24.Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
25.Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU)2016/679 z dnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest Pensjonat OK .Dane osobowe są przetwarzane w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług hotelarskich, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych. Dane osobowe zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich , a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych. Dane osobowe zebrane na potrzeby świadczenia usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez pensjonat.